onsdag 9 december 2009

Tiden går så fort!

Ja, idag är det ett år sedan jag tog körkort. Och idag har jag varit i Trysil i tre och en halv vecka.
Det går framåt på jobbet och jag trivs bättre och bättre. Har varit och hälsat på mamma i Elverum igen. Jättemysigt. Nu har vi fungerade internet i lägenheterna, och vi har fått tvättmaskiner och torktumlare. Vi har dock ingen plats att hänga tvätt på, för jag vill inte gärna torktumla mina kläder. Ska nog köpa ett sånt torkställ, fast jag vet inte riktigt vart jag ska få plats med det, vi har ju inte mycket förvaringsyta här :P


Ikväll skulle jag gå på yoga på hotellet, men den var inställd. Ska göra ett nytt försök imorgon. Nu ska jag snart gå och lägga mig, börjar klockan 6 imorgon och jag har sömn att ta igen, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar