söndag 7 mars 2010

7 mars

Bättre sent än aldrig. Ett inlägg i månaden och en ny design, eller en design överhuvudtaget kanske jag ska säga. Jag ska försöka bättra mig.

Har varit fullt upp i februari, jobbade totalt 194 h. Inte varit tid eller ork till mycket annat än jobba, sova och äta. Åkte hem till Köping tisdag till fredag denna vecka. Underbart att vara hemma och det var svårt att hitta motivationen att åka tillbaka hit när med allt bra man har hemma. Men tillbaka kom jag, och med mig fick jag magont, illamående och huvudvärk. Gick till jobbet igår, gick hem ganska snart igen. Nu är illamåendet och huvudvärken borta, men magont har jag fortfarande. Det suger.

Längtar efter vår och sommar.

And to learn that sometimes
The only way out is through

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar