torsdag 18 mars 2010

Home sweet home

Igår fick jag ledigt fredag till söndag nästa vecka. Det betyder att jag kan åka till Sälen och Susanna på torsdag. Lena, Johanna och Tilda kommer på torsdag. Vi får hela helgen tillsammans, och det kommer att bli underbart! Är så glad och jag längtar!

Igår frågade jag chefen och jag fick sluta tidigare än sista april. Idag ringde han och sa att jag får sluta 19:e april. Det betyder att det är en månad kvar, sen får jag åka hem! Jag gillar't!

Ps. Tycker att det är dåligt med kommentarer, kom igen ;) Ds.

4 kommentarer:

  1. WIIIIIEEEEE!!!! :D Längtar tills du kommer hem!!!


    Dåligt med kommentarer? Dåligt med inlägg;)

    SvaraRadera
  2. AWESOMENESSSSSSSSSSSSS :D <3 ses om mindre än en vecka.

    SvaraRadera
  3. tiptop att du får åka hem tidigare! :D:D

    SvaraRadera
  4. Det är dåligt med kommentarer hos mig också! Men folk är allämnt dåliga! Jag fick mitt schema för nästa vecka igår, jag jobbar fredag och söndag. Om du vill kan du skicka en missil hitåt och sikta den mot min chef. Fast jag löser det... men ändå :P Ha en bra helg babe :D

    SvaraRadera